donderdag 17 januari 2008

Tijd opvullen

Om de tijd wat op te vullen en niet continu bezig te zijn met 'wachten' heb ik dit jaar nog twee snowboard vakanties geboekt. Vrijdag vertrek ik voor de eerste periode snowboarden in Italië. Ik zal naar goede gewoonte op het skicentrum latemar de pistes afzoeven! Nu nog even genieten van dat soort vakanties de volgende drie jaar zal het voornamelijk centerparks en zomervakanties worden (ook erg leuk). Als mijn zoontje groot genoeg is kunnen we dan samen gaan skiën.
't Is wel goed om er nu even tussen uit te zijn dat doodt de tijd wat meer. Tegen dat ik terug ben (eind januari) dan zal er misschien alweer wat veranderd zijn op de toewijzingslijst.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier, en zoals je zegt: de zinnen es verzetten kan deugd doen! Geniet ervan en tot eind januari!! x

sanne zei

geniet ervan.
Zo gaat de tijd inderdaad wat beter vooruit dan gewoon te wachten.
Terugkomen zonder gebroken botten hé :-)

Anoniem zei

Geniet ervan!
Het zal zeker je zinnen verzetten!

Geert en Inge zei

Hé Ness,

prettige vakantie en wees voorzichtig hé.
Wij wachten ook op een zoontje. Allee met geen geslachtvoorkeur mogen we daar toch van uit gaan.
Wie weet gaan onze jongens later wel samen gaan skiën.
Wij staan op nr 92 (intake 11/10)en om onze wachttijd te doden proberen wij zoveel mogelijk contacten te leggen met andere (kandidaat)adoptieouders. 't Is altijd al heel leuk geweest... Dus als jij ook zin hebt in zo'n leeuke babbel, laat gerust iets weten en dan spreken we eens af he.