maandag 17 december 2007

De knoop doorgehakt

Na een heletijd met de vraag rondgelopen te hebben 'Een draag doek of een buggy mee naar Ethiopië?' heb ik dan uiteindelijk toch de knoop doorgehakt gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met de info die ik kreeg vanuit adoptieland (forum). Ik ben even op de website van mistermirko gaan kijken en was bijna onmiddellijk overtuigd! Alleen kwam er dan nog de vraag de mei tai of de ringsling... de mei tai is voor langere afstanden beter omdat deze goede ondersteuning geeft voor zowel de drager als het kindje. de ringsling is dan weer meer ideaal voor korte afstanden en snel in en uit de draagdoek nemen van het kindje.
Vrijdag de bestelling geplaatst voor een beide. Stillekes aan komt alles op ze'n pootjes terecht.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij hebben op een babybeurs es zo'n sling geprobeerd: echt een super ding! Je zal geen spijt hebben van je beslissing! :)

Katomaru zei

Je zal er geen spijt van krijgen ;o)
Groetjes

Anoniem zei

hoi,
ik ben een adoptie-geïnteresseerde meelezer en gebruik zelf voor ons zoontje de tri-cotti of combi-cotti. Heel gemakkelijk om de baby erin/eruit te doen én zelfs met een baby van nu 9kg500 nog altijd geen rugpijn ook al draag ik hem uren na elkaar.
Misschien een extra kerstcadeautje?
Succes nog,
Bianca

Anoniem zei

Hoi Ness,

Zoals je weet zal ons smurfke waarschijnlijk 15 maanden zijn, wanneer we hem in februari mogen ophalen. In november woog hij al 10 kilo. Een stevige kanjer :)
Daarom gaan we deze kerstvakantie een baby ergo carrier kopen.
Eén van mijn klanten is het mij met haar jongste komen demonstreren.
Misschien nog een extra ideetje :)

Groetjes,
Joke