woensdag 8 augustus 2007

Gelegaliseerde documenten

Ja eindelijk!!!
Vandaag telefoontje gekregen van het stadhuis van Scherpenheuvel-Zichem. De burgemeester zal uiterlijk tegen maandag (nu maandag) alle documenten legaliseren. Ik mag ze dan dinsdag of woensdag gaan ophalen. Dan alles in een briefomslag en ze per aangetekende naar ROH sturen. Ben ik blij. Het is toch allemaal een geloop om die papieren in orde te krijgen. Nu maar hopen dat alles in orde is voor ROH en dat de vertaling van het dossier kan starten.

Toch langs deze weg even de mensen bedanken die er tijd/ energie en moeite in gestopt hebben (burgemeester Claes, dokters praktijk Ten Bossche, mama en papa en de rest van de familie, ROH (Fien), Erik en collega's van het bankkantoor, collega's van het werk(Martine en Wim voor de nodige documenten, al de andere voor de interessen en de steun) , vrienden (Line en Nico voor de mooie brief en al de andere voor de steun).

En nu maar wachten op de rest van het verhaal!

Aan de andere kandidaat adoptiemama's en papa's veel moed in het wachten.

Ness

3 opmerkingen:

Nicole zei

Eind goed al goed dus...Op naar de vertaling!!!

Groetjes,
Nicole

Anoniem zei

Hey Nessje,

Uit het diepst van mijn hart wens ik jou alle succes toe met je adoptie...!
Leuke blog. Joia ziet er fantastisch uit...ik hoop er echt eens mee naar toe te kunnen .
Veel liefs,
Tot kijk,
Tina

Katomaru zei

Adopteren is vooral...wachten. Je raakt er nooit aan gewend, maar je weet dat er ooit een einde aan komt en dat je op het einde van die rit een prachtige beloning krijgt.

Veel succes nog met je procedure!

Tania & Co
(je mag ons gerust linken als je wil)